تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-11-10
ترفندهای افزایش بازدید پست اینستاگرام 13 مورد
مخاطبان هدف را میتوان با سن، موقعیت مکانی، شغل و نحوه استفاده از اینستاگرام تعریف کرد. این افراد نگرانی و مسائل مشترک، علاقهمندی، آرزو و سبک زندگی مشابه دارند. پس از شناسایی مخاطبان، پرسوناهای مخاطبان هدف خود را تنظیم کنید و هر بار که به تولید محتوا میپردازید، یک پرسونا را درنظر بگیرید. استراتژیهای بازاریابی شبکههای اجتماعی باید با اهداف کلی کسب و کار مرتبط و همراستا باشند.
ویدیوهای کوتاه، استوریهای تعاملی، لایوهای جذاب و حتی ریلزهای سرگرمکننده را نیز در برنامه انتشار محتوا بگنجانید. با تنوع بخشیدن به فرمت محتوا، خسته شدن مخاطب را به حداقل رسانده و آنها را برای دیدن پستهای بعدی مشتاق نگه میدارید. برای کسی که اولین بار وارد پیج شما میشود، عکس پروفایل حرفهای، هایلایتهای منظم و طراحیشده، قالب و هارمونی موجود در پیج چشمگیر است و باعث جلب اعتماد و افزایش بازدید اینستاگرام میشود. اما روشهای افزایش بازدید آنها تقریبا مشابه بوده و کاربران میتوانند هر دو را مشاهده کنند. در این مقاله پاسخ سوال «چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم» را بررسی کردیم و اکنون میدانید چه راهکارهایی برای رشد صفحه اینستاگرام وجود دارد.
- کاربران اغلب تگهای مکان را برای یافتن مکانهایی برای بازدید، خرید یا غذا خوردن بررسی میکنند. {
- برای ایجاد استراتژی مؤثر، باید از استیکرها بهدرستی استفاده کنید. |}{
- اگر به دنبال یک فرم در گوگل هستید که پیج خود را در آن ثبت کنید، چنین چیزی وجود ندارد. |}
- اما چه راه هایی برای افزایش بازدید پست و در نتیجه تعامل بیشتر مخاطبان با پست منتشر شده وجود دارد؟ این سوال و نکاتی بیشتر را در ادامه این مطلب خواهید خواند.
- زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواستهتان را در اینترنت جستجو میکنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که بهطور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر میشوند. {
- شما که این مقاله را میخوانید قطعا یک پیج اینستاگرامی دارید یا به دنبال راه اندازی پیج اینستاگرامی خود هستید که برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن به دنبال راهکارهای مطلوب هستید. |}
اینستاگرام فقط در مورد ارسال پست نیست؛ بلکه در مورد به اشتراک گذاشتن افکار و عقایدتان با دیگران نیز هست. اگر پستی در اینستاگرام پیدا کردید که به برند شما یا هر موضوع جالب دیگری در آن لحظه مرتبط است، میتوانید آن محتوا را تحسین کنید یا پیشنهادی در مورد آن ارائه دهید. پس اگر پیج شما تقلبی بهنظر بیاید، حتما آن را آنفالو میکنند و از خدمات یا محصولاتتان استفاده نخواهند کرد. یک پیج با هزار فالوور و بازدید واقعی، بهتر از پیجی 20 هزارتایی با دو هزار فالوور و ریچ واقعی است.
به عنوان مثال اگر اهل تهران هستید و پیج اینستاگرامی دارید، با زدن تگ لوکیشن Tehran، پست شما در نتایج جستجوی تگ تهران به کاربران نمایش داده خواهد شد. ممکن است که شما از یک گروه هشتگ نتیجهی خوبی بگیرید و بخواهید دوباره از همان گروه هشتگ در پستی دیگر استفاده کنید. چون اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگهای تکراری را شناسایی میکند و پستهای پیجهایی که از هشتگهای تکراری استفاده میکنند را تاپ هشتگ نمیکند. هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشند، شما مخاطبهای هدفمندتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه پست شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس بهتر است در کنار هشتگهای عمومی، از هشتگهایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما هستند. به طور کلی، قالبهای محتوایی به پست تکی، پست اسلایدی، لایو، استوری و ریلز تقسیم میشوند.
برای موفقیت در رشد پیج اینستاگرام، مهمترین نکته استمرار در تولید محتوای باکیفیت و هدفمند است. داشتن برنامه منظم و ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک میکند تا پستها و استوریهای جذاب و متنوعی ارائه دهید که با نیازها و علایق مخاطبان همخوانی داشته باشد. تعامل با کاربران، پاسخ به نظرات و پیامها و تحلیل دادههای اینستاگرام برای بهینهسازی محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
این ویژگی یکی از روشهای عالی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، زیرا میتوانید محتوای ارزشمند را در قالب هایلایت در اختیار کاربران قرار دهید. برای جذب بازدید بیشتر، کپشنها باید حس ارزشمندی ایجاد کنند و با مخاطبان هدف شما همخوانی داشته باشند. بهعنوان مثال، ارائه نکات آموزشی کوتاه یا داستانهای الهامبخش میتواند جذابیت کپشن را افزایش دهد.
در ادامه، استفاده از سایر کانالها برای تبلیغ پیج اینستاگرام آورده شده است. سعی کنید از لوکیشن برای پست ها و استوری ها استفاده کنید.به کار بردن لوکیشن های خاص و محبوب می تواند به افزایش بازدید محتوا کمک کند. در هنگام برگزاری این مسابقات می توانید از هشتگ های اختصاصی آن در پایین محتواهای خود استفاده کنید که به برندسازی کسب و کارتان و ماندگار کردن اسم برند شما در بین کاربران بسیار کمک می کند. اگر هشتگی که استفاده می کنید در رابطه با موضوع محتوایی که تولید کرده اید نباشد، مخاطبی که از این طریق وارد پیج شما است و مطلب مورد نیاز خود را پیدا نکرده، از دست خواهید داد. اینستاگرام، پس از انتشار هر محتوا در هر قسمت، اطلاعاتی را درباره آن در اختیار شما قرار می دهد. با آنالیز درست این اطلاعات می توانید به شاهراه جذب فالوور و بازدید بیشتر یعنی اکسپلورر ورود کنید.
سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راهاندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید. برای کاملتر شدن این بخش نیز میتوانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند. یکی از تکنیکهای کلیدی در آنالیز این است که به بررسی رفتار فالوورها توجه کنید. بهعنوان مثال، میتوانید مشاهده کنید که در چه زمانهایی پستهای شما بیشترین لایک و کامنت را دریافت کردهاند و از این اطلاعات برای تعیین زمانهای بهینه برای انتشار استفاده کنید. همچنین، توجه به نوع محتوای محبوب در بین فالوورها مانند ویدئوها، تصاویر یا نقلقولها میتواند به شما کمک کند تا محتوای جذابتر و مرتبطتری ایجاد کنید. تکنیکهای آنالیز اینستاگرام میتوانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازدید پستها و استوریهای خود را بهبود ببخشید.
یعنی مخاطب بهجای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یکباره به مشتری تبدیل میشود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریعتر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه میدهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوریهای یک بلاگر نمونههایی از این نوع بازاریابی هستند. یکی دیگر از راههای افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام پیدا کردن هشتگهایی است که به پست مرتبط هستند.
اگر آنها استوری شما را add to story کنند، مسلما بازدید اینستاگرام شما افزایش پیدا خواهد کرد. با گذشت زمان، مخاطبان ممکنه به تبلیغات شما عادت کنن و جذابیتش رو از دست بده. بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه.
هدفگذاری با بیشترین دقت
مثلا اگر کالایی که میفروشید، شرایط خاصی دارد و نیاز است افراد سریع به آن دست پیدا کنند، در هایلایت بنویسید. پس اگر میخواهید افزایش بازدید در اینستاگرام را تجربه کنید، حتما ریلز بسازید. اگر میخواهید فقط به اندازه بازدیدی که میخورید، هزینه پرداخت کنید، از خدمات تبلیغات بازدیدی جریان استفاده کنید. در این روش تبلیغات در چند پیج مختلف نمایش داده میشود و شما فقط بهاندازه ویوی گرفتهشده پول پرداخت میکنید. اگر پیج کوچکی دارید، سعی کنید از هشتگهای که تعداد پست کمتری دارند، استفاده کنید تا در شلوغی هشتگهای میلیونی گم نشوید. با توجه به تعداد فالورهایتان، چند هشتگ کوچک، بزرگ و متوسط انتخاب کنید.
در کل هشتگها برای دستهبندی کلمات کلیدی در شبکههای اجتماعی کاربرد دارند. این قابلیت کاربردی اینستاگرام به شما کمک میکند تا بازدید پستهای خود را افزایش دهید. اما شما برای گرفتن بهترین نتیجه از هشتگها باید نکاتی را رعایت کنید که پایین تر به آنها اشاره خواهیم کرد. در ضمن وقتی شما کلمهای را در سرچ اینستاگرام جست و جو میکنید بر اساس نام پیج، نتایج را به ما نشان میدهد. پس اگر این نام را به خوبی انتخاب کنید در سرچ اینستاگرام هم پیج شما را به کاربران نشان خواهد داد.
این قابلیت علاوه بر افزایش دیده شدن در اکسپلور، میتواند در زمانی که کاربران علاقهمند به جستجو درباره یک موضوع خاص هستند و یا حتی هشتگ خاصی را دنبال میکنند، کمک کند تا پستهای شما دیده شوند. البته بگذارید از نگاهی دقیقتر و تخصصیتر نیز به این مسئله نگاه کنیم. یکی از مسائلی که در سئو خارجی سایت بسیار با اهمیت است، اهمیت دادن به شبکههای اجتماعی و قدرت آنها در افزایش رتبه وب سایت در گوگل است. هر چقدر هم از تاثیر آن بگوییم، کم گفتهایم زیرا میتواند در افزایش بازدید گوگل تاثیر حیرت انگیزی داشته باشد. یکی از شبکههای اجتماعی که میتواند تغییر بالقوه ایجاد کند، اینستاگرام و داشتن پیج اینستاگرام است.
بازنشر یک عکس از فردی دیگر یا نداشتن خلاقیت در ایجاد پست سبب می شود مخاطبان شما کم کم دلسرد شوند و نه تنها پست های شما را لایک نکنند بلکه از فالو کردن اکانت شما نیز پشیمان شوند. همچنین از هشتگ های تکراری استفاده نکنید تا تاثیر گذار باشد و طبق مقاله شادوبن اینستاگرام و چگونگی رفع آن استفاده بیش از ۳۰ عدد هشتگ سبب شادوبن میشود، پس در انتخاب و نوشتن هشتگ ها بسیار دقت کنید. تبلیغ پیج در اینستاگرام به صورت مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام و از طریق «Ad Manager» فیسبوک قابل انجام است. در حالت روزانه، بودجه شما خیلی سریع خرج نمیشود و هر رو، پس از صرف بودجه روزانه، تبلیغ خودبهخود متوقف میشود. برای مثال، اگر به صورت دستی پیشنهاد قیمت را تنظیم کنید، در مورد ارزش هر مشتری راغب تصمیمگیری میکنید.
توجه داشته باشید که کپشنهای طولانیتر، اگر بهخوبی نوشته شوند، میتوانند به نگهداشتن مخاطبان روی پست کمک کنند و این موضوع به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهد که محتوای شما ارزشمند است. کپشنهای جذاب نقش مهمی در افزایش تعامل و بازدید پستهای اینستاگرام دارند. یک کپشن خلاقانه و تاثیرگذار میتواند کاربران را ترغیب کند تا بیشتر با محتوای شما درگیر شوند.
تبلیغات کاروسل
همیشه یک نکته جذاب را برای کپشن کنار بگذارید تا افراد برای خواندن آن کنجکاو شوند.خط اول کپشن را با دقت بنویسید؛ زیرا قلاب کار است.در کپشن از کاربران سوالی بپرسید که آنها را به کامنتگذاشتن نوشتن تشویق کند. اگر نمیدانید چطور یک پیج مناسب انتخاب کنید، پلتفرم جریان با لیستی بلندبالا اینجاست تا به شما کمک کند. کافیست از تبلیغات تعرفهای استفاده کرده و در دستهبندیهای جریان، حوزه موردنظرتان را انتخاب کنید تا پیجهای مرتبط را ببینید. برای این که تداوم خود را حفظ کنید، تقویم محتوایی بچینید تا پست و استوری روزهای پیشرو را مشخص کنید. با این اطلاعات مخاطب را بهتر بشناسید و محتوایی متناسب با علاقه کاربر تولید کنید. برای فعال کردن بازدید پست اینستاگرام، باید اکانت خود را از طریق تنظیمات به اکانت تجاری تبدیل کنید.
افراد، پس از بررسی محصول میتوانند توسط نسخه موبایل وبسایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راهاندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنهای را تبلیغ میکنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاستها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، میتوانید تنظیمات تبلیغات خود را بهگونهای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود.
با استفاده از کپشنها میتوانید محتوایی که مخاطب نیاز دارد را به او ارائه بدهید. گفته میشود که کپشنهای کوتاه موجب افزایش بازدید اینستاگرام میشود. امیدواریم توانسته باشیم این مقاله راهکارهای لازم را به شما آموزش دهیم. در این مقاله به طور کامل افزایش بازدید در اینستاگرام را بررسی کردیم. با هم فهمیدیم که چگونه میتوانیم بازدید پیج خود را افزایش دهیم و تمام روشهای بهبود پیج خود را یاد گرفتیم.
این فرمت به کاربران این امکان رو میده که مستقیماً از طریق تبلیغ، محصولاتتون رو بررسی کنن و حتی خرید کنن. این نوع تبلیغات برای برندهای فروشگاهی یا کسبوکارهایی که محصولات متنوعی دارن، انتخاب مناسبیه. میتونین یه مجموعه جذاب از محصولاتتون رو تو یه تبلیغ نمایش بدین تا کاربرا راحتتر خرید کنن. تو این روزگار دیجیتال، شبکههای اجتماعی به ستون اصلی استراتژیهای بازاریابی مؤثر تبدیل شدن.
تبلیغات اینستاگرام روشی قدرتمند برای جذب فالوور هدفمند و افزایش بازدید اینستاگرام است. با تبلیغات در اینستاگرام میتوانید جامعه هدف و مخاطبان مناسب خودتان را جذب کنید و به درآمد بیشتری برسید. برای سفارش تبلیغ به بلاگرها، برندها و اینفلوئنسرها لازم است حتما تحلیل دقیقی روی پیج آنها داشته باشید.
هشتگها فقط یک کلمه نیستند، میتوانند باعث افزایش بازدید شما اینستاگرام شوند و حتی آینده کسب و کار اینستاگرامی شما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر از خودتان میپرسید چگونه بازدید پست اینستاگرام را بالا ببریم، استفاده از هشتگها پاسخ مناسبی برای سوالتان خواهد بود. طبق الگوریتم اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست را منتشر میکنید، پست شما را به ده درصد از فالوورهایتان نشان میدهد و اگر تعامل خوبی را از این ده درصد دریافت کردید، پست شما را به بقیه کاربران نشان میدهد. اگر ده درصدی که اینستاگرام پست شما را به آنها نشان میدهد، فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل آن صفر میشود و مانع افزایش بازدید پست اینستاگرام شما میشود. پس حتی اگر قرار است محصولی را بفروشید باید محتوایی خلق کنید که برای مخاطبان مفید باشد. مثلا میتوانید در مورد همان محصولی که قرار است در پیج بفروشید، آموزشهای متفاوت قرار بدهید تا مخاطب شما را پیگیری کند و باعث افزایش بازدید پیج اینستاگرام و درنهایت فروش بیشتر شما شود.
همیشه تا دو ساعت بعد از انتشار هر پست آنلاین باشید تا فوراً به سوالات کاربران پاسخ دهید. از سوی دیگر وقتی انتظار مرتب پستها در ساعت پربازدید، باعث افزایش نرخ تعامل میشود. اگر میخواهید میزان پروفایل ویزیت را بالا ببرید، باید به طور مرتب استوری منتشر کنید. محتوای استوری نیز باید جذاب باشد تا کاربران نسبت به آن واکنش نشان دهند. به مرور زمان فالوورهای شما برای دیدن استوریها عادت میکنند و حتی زمانی که استوری ندارید، بیصبرانه منتظر استوریهای جدید هستند. برای افزایش فروش در اینستاگرام لازم است تا استوریها مرتبط با کسب و کارتان باشد.
برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان صفحهتان را به دنبالکنندگان و مشتریان همیشگی تبدیل کنید، لازم است خلاقیت بیشتری در روند کارتان داشته باشید. با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، این خلاقیت را بروز دهید. برای مثال میتوانید با سوال و جوابهایی که در استوری منتشر میکنید، تعامل بیشتری با مردم داشته باشید. هرچه میزان تعامل در صفحه شما بالاتر باشد، اینستاگرام صفحهتان را به افراد بیشتری نمایش میدهد. شما میتوانید با جواب دادن به کامنتها و دایرکتها، محبوبیت زیادی نزد فالوورهای خود پیدا کنید.
در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند. اگر بهدنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینهی ایدهآلی برای شماست. از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمیتوان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. شما میتوانید بهجای انتخاب یکی از این روشها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیتهای بیشتری هم بهرهمند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. زیرا افرادی غیر از فالوورها وارد پیج شما میشوند که ممکن است به فالوورها و حتی مشتریان شما تبدیل شوند.
{۱۸- عکاسی خاص و چینش یونیک برای پست ها
|}از این قابلیت برای معرفی خدمات، نمایش نمونه کارها، پاسخ به سوالات متداول و موارد دیگر استفاده کنید و در کپشن پستهای خود، کاربران را به دیدن هایلایتهای مرتبط تشویق کنید. هایلایت استوریها (Story Highlights) قابلیتی کاربردی در اینستاگرام است که به شما امکان میدهد استوریهای منتخب خود را به صورت دائمی در پروفایلتان نگه دارید. برای افزایش بازدید لایوهای خود میتوانید با افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) در حوزه فعالیتتان لایو مشترک برگزار کنید و یا در خلال لایو، مسابقهای ترتیب دهید و به سوالات مخاطبان به صورت زنده پاسخ دهید. برگزاری لایوهای آموزشی و یا معرفی محصولات جدید نیز میتواند توجه مخاطبان را جلب کند. استوریهای اینستاگرام با ماهیت پویا و قابلیتهای تعاملی فراوان، فرصتی عالی برای جلب توجه مخاطبان و هدایت آنها به سمت پستهای جدید شماست. برای این کار کافیست از قابلیت اشتراکگذاری در استوری استفاده کنید.
با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمیکنید بلکه باعث میشود تا متضرر هم بشوید. با دیجیتال برندینگ کسب و کار خود را متحول کنید، همین امروز شروع کنید … تیم “میم” تلاش می کند که با بهره گیری از فضای دیجیتال در کسب و کار شما رشد چشمگیری ایجاد کند. یکی از نمونههای موفق محتوای وایرال، کمپینهای چالشی مانند “چالش 10 سال” بود که میلیونها بازدید به خود جذب کرد. شما نیز میتوانید با ایدهپردازی خلاقانه، چالشی مشابه را برای برند یا پیج خود طراحی کنید. وجود تعداد بالای فالوور در نگاه اول ممکن است وسوسهکننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فالوورهای فیک و غیرفعال هیچ ارزشی برای صفحه اینستاگرام شما ندارند.
با استفاده از آمارهایی که ابزارهای اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهند، می توانید بهترین زمان انتشار پست را متوجه شوید. متن طولانی از حوصله کاربران خارج است؛ بنابراین، بهترین راه برای بیان نکات، نوشتن آنها بر روی عکس های پست است. پس از انتشار هر پست، آن را در استوری اضافه کنید و از کاربران بخواهید با لایک و کامنت در زیر پست، شما را همراهی کنند.
یکی از بهترین راهها برای درک بهتر فضای رقابتی و الگوبرداری از استراتژیهای موفق، دنبال کردن پیج رقبای اصلی و برندهای مطرح حوزه فعالیتتان است. با تحلیل محتوای این پیجها متوجه خواهید شد که چه نوع محتواهایی با اقبال مخاطبان روبرو میشوند، چه فرمتهایی بازخورد بهتری میگیرند و چه تکنیکهایی در جلب توجه دنبالکنندگان موثر هستند. استفاده از تگ لوکیشن به اینستاگرام این امکان را میدهد تا محتوای شما را به افراد حاضر در آن مکان خاص نمایش دهد. به عنوان مثال اگر یک رستوران در شمال تهران دارید، با تگ کردن لوکیشن رستوران خود میتوانید به افرادی که در جستجوی رستورانهای نزدیک به خود در آن منطقه هستند، نشان داده شوید. از آنجایی که میتوانید همه پستهای مرتبط با یک موضوع با هشتگها ببینید، استفاده از آنها راهی عالی برای افرادی است که به موضوع خاصی علاقهمندند تا پروفایلهای جدیدی برای دنبال کردن پیدا کنند.
برای مثال هدف کسب و کار شما ممکن است ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش یا ترافیک وبسایت باشد. پس از تعیین اهداف به بررسی رقبا بپردازید و حساب کاربری اینستاگرام خود را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید به چه میزان به بازار هدف خود دست یافتهاید. استفاده از لایو اینستاگرام کمک شایانی به بیشتر دیده شدن شما میکند. وقتی از لایو استفاده میکنید، با فرض اینکه کس دیگری همزمان با شما در حال اجرای لایو نیست، شما در اول صف لیست استوریها نمایش داده خواهید شد. همچنین اگر محتوای لایو شما جذاب باشد، ممکن است مردم آن را برای دوستان خود بفرستند تا تماشایش کنند.
تبلیغات اینستاگرامی