بلاگر معروف شهرت خود را از کجا به دست آورد؟2022-01-13
بلاگرهای ایرانی و خارجی ژومنت
«بلاگر» به فردی اطلاق میشود که به صورت مستمر در یک پلتفرم آنلاین (معمولاً وبلاگ) محتوا تولید میکند. این محتوا میتواند در قالب نوشتاری، تصویری، یا ویدئویی باشد و موضوعات مختلفی را شامل شود، از مد و زیبایی گرفته تا سفر، فناوری، یا حتی زندگی روزمره. بلاگرها از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبانشان در فضای آنلاین، جامعه ای از دنبال کنندگان وفادار ایجاد میکنند که به مرور زمان میتواند به منبعی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شود.
امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. طبق اسناد دادگاه، قربانیان به دلیل «فقر و بیماری» در وضعیت بسیار آسیبپذیری قرار داشتند. دورتسچی گفت که در سال ۲۰۲۱ درحال اسکرول در اینستاگرام بود که با پستی از یک هلهلهچی ۸ساله روبهرو شد که در نزدیکی او زندگی میکرد. برخی از این مردان سعی میکنند با مادران وارد روابط شخصی یا رمانتیک شوند تا از این طریق بتوانند به فرزاندانشان دسترسی پیدا کنند.
پاول در کنار بلاگنویسی و ساخت ویدیو به عنوان یک خواننده، بازیگر و بوکسور نیز فعالیت میکند و بیش از 18 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبدهباز دنیای مجازی محسوب میشود که میلیونها بازدیدکننده دارد و مدتی پس از ساخت ویدئو نیز راز شعبدههایش را لو میدهد.
در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. دورتسچی تابستان امسال با تایمز تماس گرفت و گفت که آماده است برای اولینبار با رسانهها صحبت کند. او بیش از یک سال را در زندان گذرانده بود؛ عمدتاً هم در سلول انفرادی برای امنیت خودش و اکنون در انتظار صدور حکم است. او و سایر مردان مرتباً خود را بهعنوان محافظی در برابر سایر پدوفیلها معرفی میکردند و مدعی میشدند که دانش خاصی درمورد دور زدن سمت تاریک اینترنت دارند. استفاده از Podbay رایگان است و هیچ نسخه پولی وجود ندارد که بتوان محدودیتهای آن را مقایسه کرد.
{- «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند.
- یا لیستی را فقط شامل اینفلوئنسرهای اینستاگرام از یکی از 17 کشور انتخاب شده برگزینید. {
- او تاکنون با برندهای معتبری همچون شنل و تام فورد همکاری کرده است. |}{
- این پلتفرم همچنین با پروفایلهای موجود در همه شبکه های اصلی سازگار است. |}{
- در این مقاله به ابزارهای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی در شبکههای اجتماعی مختلف پرداختیم تا بتوانید با یک انتخاب مناسب، دسترسی و فروش خود را افزایش دهید. |}
- در گذشتهای نه چندان دور، وبلاگها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند.
یکی از آنها به والدین گفت که مرگ دختر نوجوانش الهامبخش کارش شده، اما خبرنگاران تایمز با شناسایی این مرد هیچ نشانی مبنیبر اینکه دختری داشته است، پیدا نکردند. مرد برای یکی از مادرها درباره این دختر خیالی داستانهای جنسی تعریف میکرد تا از این طریق آنها را به دردسترس قرار دادن فرزندانشان ترغیب کند. این روزها، اینفلوئنسر شدن به شغلی آرمانی برای بسیاری از کودکان و نوجوانان تبدیل شده است. مطالعه گروه تحلیل بازار هریس پول و شرکت لگو نشان داد که کودکان ۸ تا ۱۲ ساله آمریکایی، بیشتر به یوتیوبر شدن علاقه دارند تا فضانورد شدن. معظمی کار خود به عنوان کارگردان را در سال ۱۳۸۷ با مجموعه «سرشاخ» در تلویزیون شروع کرد، اما مهمترین آثار او «تکیه برباد» و «شاید برای شما اتفاق بیفتد» است.
مسئله این است که اگرچه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ازجمله اینستاگرام و ایکس، ساخت حساب توسط کاربران زیر ۱۳ سال را ممنوع کردهاند، این قوانین بهراحتی قابل دور زدن هستند. بسیاری از کودکاینفلوئنسرها حسابهای کاربری خود را بهکمک والدین یا حتی بهصورت مخفیانه و به دور از چشم پلتفرمها ایجاد میکنند. آنها همچنین شواهدی یافتند که نشان میداد برخی والدین، دخترانشان را مجبور به تعامل با پیامهای جنسی میکردند. همچنین فاش شد که الگوریتمهای متا، حسابهای مدلینگ افراد زیر سن قانونی را به کاربرانی که مشکوک به رفتار نامناسب با کودکان بودند، پیشنهاد میداد. برخی از ابزارها را میتوان برای تمام شبکههای اجتماعی استفاده کرد اما برخی دیگر مانند Sprout Social تنها در توییتر کاربردی میباشد. این ابزار به شما این امکان را میدهد که هشتگهای ترند و اینفلونسر های ایرانی و خارجی توییتر را بررسی و پیدا کنید.
ما در اینجا چندین ابزار یافتن اینفلوئنسر را انتخاب کردهایم که یا رایگان یا freemium هستند. ابزارهای freemium ابزارهایی هستند که برای دسترسی به بیشتر ویژگیهای آنها باید هزینه کنید. اما، آنها همچنین قابلیتهای محدودی را به صورت رایگان ارائه میدهند. شما باید در نظر بگیرید که کجا میتوانید اینفلوئنسرهای رسانههای اجتماعی در زمینه کاری خود را پیدا کنید. بنابراین برخی از این ابزارها بر یافتن افراد مهم در کانالهای رسانههای اجتماعی تمرکز دارند.
فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. هر کجای دنیا و هر ساعت از شبانهروز که هست؛ در سایت کایت آنلاین شو و با چند کلیک بلیط هواپیما، بلیط چارتر، هتل و تورهای مسافرتی و طبیعتگردی خودت رو رزرو کن.
ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو
اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است. جیک پال نیز مانند دیگر کمدینهای اینترنتی، کار خود را از واین شروع کرد و سپس وارد دیزنی شد. پس از آن جیک تصمیم به ساخت تولیدات مستقل خود گرفت و ویدیوهایش را در یوتیوب به اشتراک گذاشت و از آنجا طرفداران بسیاری پیدا کرد. جیک اغلب تصاویری از زندگی روزانه خود را در صفحه اینستاگرام منتشر میکند و بیش از 13 میلیون دنبالکننده در اینستاگرام دارد. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد.
به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلیفر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد. بلاگر فرزند پروری، راهنمای کامل چگونگی رفتار با کودک را نشان می دهد. بلاگرها میتوانند محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانند، مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آموزشی یا محصولات فیزیکی. پلتفرم هایی مانند وردپرس به شما کمک میکنند وبلاگ خود را به راحتی مدیریت کنید. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند. از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است.
«مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک میگذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. تبلیغات با بلاگرها میتواند برای کسبوکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات بهویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود.
یکی از مشکلاتی که تلویزیون در راه نمایش زندگی حقیقی اینفلوئنسرهای فضای مجازی دارد عدم توانایی در نشان دادن سبک زندگی متفاوت این چهرهها است. اکثر اینفلوئنسرهای فعال در فضای مجازی پوششی متفاوت از پوشش رسمی دارند و صدا و سیما نمیتواند شخصیتهای سریالش را با پوشش واقعی آنها نمایش دهد. به همین خاطر طراحی کاراکتر اصلی یعنی فریبا باورپذیر از کار در نیامده و همین عدم باورپذیری باعث شده که مخاطب با شخصیت اصلی این سریال همذات پنداری نداشته باشد. اما فقط اینستاگرام نیست؛ اپلیکیشنهای استریم ویدیو که بهدفعات از فروشگاههای اپل و گوگل دانلود میشوند، جنبه تاریکتری از رونق شبکههای اجتماعی را به نمایش میگذارند.
«کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند.
لطفا شما هم نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و بنویسید که چه موضوعات دیگری نیز برای شما جالب و جذاب است تا در گزارشها و مطالب بعدی بلاگ به آنها بپردازیم. همچنین اگر سوالی دارید میتوانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. اولین و مهمترین گام، انتخاب موضوعی است که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید. موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند. اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد.
بلاگرهای ایرانی حوزه گردشگری
بلاگرهای سفر معمولا در مورد هتلها، جاذبههای گردشگری، رستورانها، غذاها، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع پوشش و هر چیزی که برای مخاطبان جذاب است، صحبت میکنند. این افراد تصاویر و ویدئوهای زیبا و جذابی را نیز به اشتراک میگذارند. این افراد سعی میکنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دورههای آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت میپردازند و از این طریق درآمدزایی میکنند. موسیقی یکی از شاخه های پرطرفدار خصوصا در بین جوانان است و بلاگرهای موسیقی اغلب با نواختن قطعه هایی از موزیکها، کاربران را به خود جذب میکنند.
نگین عابدزاده هم جزو بلاگر های معروف ایرانی در حوزه سبک زندگی است. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگیهای خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانهداری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا میکند و درآمد او از راه تبلیغات به دست میآید. در دنیای امروز بلاگرهای زیادی در زمینه لایف استایل فعالیت میکنند اما زمینه کاری هر کدام متفاوت است. برخی از این بلاگرها در زمینه سبک زندگی خود و انجام کارهای روزانه فعالیت دارند و آن را برای کاربران به اشتراک میگذارند.
- {
- آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی میکند و بهگفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاسهای ایاسال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد. |}
- او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. {
- ویدئوهای طنز سرنا در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطبترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب میشوند. |}
- نوشتههای او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. {
- افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، میتوانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند. |}
- این به شما کمک میکند ایده موثرترین وبلاگها را در مورد موضوع خود ایجاد کنید.
مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند. عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهرهای معروف و محبوب تبدیل شده است. مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد. مستر تابه در صفحهش آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو دارد.
سخنگوی اداره اصطلاحات جورجیا گفت که واکر به دلیل فعالیت غیرقانونی زیر نظر و تحقیقات درباره او درحال انجام است. برخی از این حسابها هم نمایشی از زندگی روزمره نوزادان و کودکان نوپاست تا آینده اینفلوئنسریشان از همان چند ماه اول زندگی تثبیت شود. به گزارش فرارو، سریال فریبا روایتگر زنی به همین نام که به سبب فعالیت در فضای مجازی معروف شده است؛ اما در حال حاضر این شهرت او تحت تاثیر عوامل زیادی کاهش پیدا کرده است. در عین حال فریبا با تهدیداتی مواجه است که زندگی را به او خطر میاندازد، اما آیا این سریال ارزش دیدن دارد؟در این مطلب به بررسی سریال فریبا میپردازیم. میتوانید از آن برای کشف محبوبترین پستها در وبسایتهای خاص استفاده کنید.
پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد. پس از آن توانست در مؤسسات و آموزشگاههای مختلف به تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازد. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید. او در انگلستان در رشته مهمانداری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود میداند.
{بیوتی بلاگر های معروف ایرانی
|} {- {
- با گسترش شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایفاستایل بلاگرها به اینگونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، بهشدت در حال افزایش است. |}
- یکی از مشکلاتی که تلویزیون در راه نمایش زندگی حقیقی اینفلوئنسرهای فضای مجازی دارد عدم توانایی در نشان دادن سبک زندگی متفاوت این چهرهها است. {
- اگر محتوای بلاگر حرفهای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده میشود و نتیجه بهتری خواهد داشت. |}
- او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد.
- لوگان پاول، یوتیوبر معروف آمریکایی، از دیگر افرادی است که کار خود را با ساخت ویدیو برای شبکه اجتماعی واین آغاز کرد و پس از آن به فیسبوک و یوتیوب پیوست. {
- او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. |}
ما الزامات سختگیرانهای برای اپلیکیشنهای دارای تعاملات شخصی با کاربران داریم. ما دائماً مراقب این نوع تخلفات هستیم و مجازات شدیدی ازجمله حذف از فروشگاه و توقف برنامه توسعهدهندهگان را اعمال میکنیم. تیم بررسی اپلیکیشن ما ۲۴ ساعته مشغول به کار است تا هر برنامه و بهروزرسانی جدید را بررسی کند و مطمئن شود که استانداردهای کیفیت و ایمنی ما را برآورده میکند. این مرد توضیح داد که چگونه او و مردان دیگر، با مادران و کودکان ارتباط میگرفتند و سعی میکردند از آنها محتوا دریافت کنند. از بین فالوئرهای پنجهزار اکانت بررسیشده توسط تایمز، ۳۲ میلیون نفر آنها مرد بودهاند.
شعار او در کل دوران بلاگریاش (خوشیها میتوانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبالکننده دارد. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند.
- بلاگرهای حرفه ای گروهی از افرادند که بلاگری را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر میگیرند و با برنامه ریزی دقیق، تولید محتوای منظم و همکاری با برندها به کسب درآمد میپردازند.
- در این مقاله قصد داریم معروفترین اینفلوئنسرهای دنیا با بیشترین فالوور در اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. {
- مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند. |}
- آنها اخبار و تحلیل هایی از دنیای فناوری، بررسی محصولات جدید، و راهنمایی هایی برای استفاده از ابزارهای دیجیتال ارائه میدهند. {
- اگرچه به دلیل تغییرات در API اینستاگرام، از سال ۲۰۱۷ قابلیتهای این پلتفرم در مورد اینستاگرام کاهش یافته است. |}{
- استایل هوشمندانه و چهره زیبای سروین بیات باعث شده که در تمامی مراسم ها توجهاتبه سمت پوشش او و نحوه انتخاب لباسش جلب شود. |}
در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم. آموزشهای او برای آرایشهای معمولی و روزمره کاربرد فراوانی دارند. صدف که در زمینه بیوتی بلاگری موفق شده، این روزها به بلاگری در حوزههای سفر، زندگی روزمره و مد و فشن هم روی آورده است.
{- موسیقی یکی از شاخه های پرطرفدار خصوصا در بین جوانان است و بلاگرهای موسیقی اغلب با نواختن قطعه هایی از موزیکها، کاربران را به خود جذب میکنند.
- این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند. {
- محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. |}{
- Storyclash لیستی جزئی از تمام اینفلوئنسرهایی که اخیرا در 30 روز گذشته به آن اشاره کردهاند را به شما نشان میدهد. |}{
- خوشبختانه انواع ابزار یافتن اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی برای کمک به شما وجود دارد. |}
- با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان میدهد متا از خطرات اینستاگرام برای کودکان به خوبی آگاه بوده است.
برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. این تطابق کمک میکند تا تبلیغ شما در بستری مناسب نمایش داده شود. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می گذارد.
این بلاگرها، اغلب با تولید محتوا در زمینه بزرگان موسیقی دنیا و نقد و بررسی آنها مخاطبان بسیاری را جذب میکنند. در این مقاله به بررسی کامل مفهوم «بلاگر»، انواع بلاگرها، راه ها و ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق، مزایا و معایب این حرفه و همچنین راه های کسب درآمد از طریق بلاگری میپردازیم. پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعتگردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد و فرهنگهای مختلف را معرفی میکند.
جواد خواجوی در سریالهای مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقشآفرینی میکند. او که همنام صدف بیوتی است، تا مدتها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته میشد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روشهای آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است.
- {
- مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد. |}
- نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایفاستایل فعالیت میکند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. {
- او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد. |}
- این بلاگرها نهتنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبرهاند، بلکه میتوانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقهمندان خدمات و محصولاتتان برسانید. {
- همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوقالعادهای هم برسند. |}
- سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
Upfluence یک پلتفرم تأثیرگذار fullscale است که مجموعه کاملی از ویژگیها را ارائه میدهد. بخش مهمی از مزیت رقابتی آن، موتور جستجوی اینفلوئنسرهای اینستاگرام است. این پلتفرم یک دیتابیس عظیم با بیش از ۳ میلیون پروفایل از اینفلوئنسر ها دارد. الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی آن، هر یک از مطالب را تجزیه و تحلیل میکند. بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. اگر خلاق هستید و در زمینه خاصی از شناخت کافی برخوردار میباشید، میتوانید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام به فعالیت بپردازید و از این طریق کسب درآمد کنید.
او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. در ایران افراد زیادی مشغول به لایفاستایل بلاگری هستند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند.
میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز مینوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. کیارا فرانی مدل و فشن بلاگر ایتالیایی که بیشتر از ۲۴ میلیون نفر دنبالکننده دارد، ابتدا فعالیت خود را با نوشتن درباره مد آغاز کرد. او با برندهایی مثل کریستین دیور و شنل همکاری کرده و در حال حاضر محصولات کیف و کفش خود را روانه بازار کرده است.
وقتی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت میکنیم به ندرت به پادکست فکر میکنیم. اما پادکست در چند سال گذشته به طور چشمگیری رشد کرده است و تعداد کمی از اینفلوئنسرها اکنون میزبان برنامه پادکست معمولی خود هستند. سادهترین راه برای گوش دادن به پادکستها در دستگاههای iOS از طریق iTunes است. اما، این برنامهها برای کمک به شما برای یافتن اینفلوئنسر های پادکسترها در جایگاه خود چندان خوب نیستند. قابلیت جستجوی اینفلوئنسر با این برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به ابزار باید یک تاجر ثبت شده در شاپیفای باشید. این برنامه به شما امکان میدهد تمام روابط خود را در یک مکان مدیریت کنید.
«مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبالکننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک میگذارد.
منبع