5 هک برنامه نویسی آموزشی شگفت انگیز

برنامه نویسی C یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی از زمان پیدایش آن است. اگر یکی از برنا

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

برنامه نویسی C یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی از زمان پیدایش آن است. اگر یکی از برنامه های آلوده در فلاپی دیسک به شخص دیگری داده شود، یا اگر آپلود شود تا دیگران بتوانند آن را دانلود کنند، برنامه های دیگر بهترین منابع آلوده می شوند. مردم می توانند با یک مودم یک تابلوی اعلانات را شماره گیری کنند و انواع برنامه ها را دانلود کنند. تابلوهای اعلانات منجر به پیش ساز ویروس معروف به اسب تروا شد. عامل دوم استفاده از تابلوهای اعلانات کامپیوتری بود. بدیهی است که تشابه بین ویروس‌های کامپیوتری و بیولوژیکی تا حدودی همه چیز را گسترش می‌دهد، اما شباهت‌های کافی وجود دارد که نام آن باقی می‌ماند. انواع داده های انتزاعی ساختارهایی از انواع داده های انضمامی با نام جدیدی هستند. یک اسب تروا به عنوان یک برنامه با نام و توضیحات جالبی ظاهر می شود و شما را مجذوب دانلود منابع آن می کند. اگر بتواند یکی را پیدا کند، برنامه را تغییر می دهد تا کد ویروس را به آن برنامه اضافه کند. مبادله داغ، که در آن کد را می توان بدون توقف سیستم تغییر داد. This a rt icle was creat ed by  GSA Content  Ge​ne ra​tor DE​MO.

به همین دلیل ، سیستم حقوقی برای افرادی که ویروس ایجاد می کنند ، مجازات های سختگیرانه تری را توسعه می دهد. دفعه بعد که کاربر هر یک از این برنامه ها را راه اندازی می کند ، برنامه های دیگر را آلوده می کند و چرخه ادامه می یابد. سپس ویروس "برنامه واقعی" را راه اندازی می کند. کاربر واقعاً هیچ راهی برای دانستن اینکه ویروس تاکنون اجرا شده است ، وب سایت ندارد. رایانه های واقعی نادر بودند و برای استفاده توسط "متخصصان" قفل شدند. در دهه 80 ، رایانه های واقعی به دلیل محبوبیت IBM PC (منتشر شده در سال 1982) و اپل مکینتاش (منتشر شده در سال 1984) به مشاغل و خانه ها گسترش یافتند. در اواخر دهه 1980 ، رایانه های شخصی در مشاغل ، خانه ها و دانشگاه ها بودند. اولین عامل گسترش رایانه های شخصی (PCS) بود. اولین روانشناسی همان روانشناسی است که وندال ها و آتش سوزی ها را هدایت می کند. بخش بوت یک برنامه کوچک است که اولین بخش از سیستم عامل است که رایانه بارگیری می کند. هنگامی که کاربر برنامه مشروع را بارگیری و اجرا می کند ، ویروس خود را به حافظه می اندازد - و به اطراف می رود تا ببیند آیا می تواند برنامه های دیگری را روی دیسک پیدا کند.

متأسفانه ، ویروس اکنون خود را بازتولید کرده است ، بنابراین دو برنامه آلوده شده اند. در بعضی موارد ، سلول با ذرات جدید ویروسی پر می شود تا زمانی که ویروس شود ، ویروس را آزاد می کند. در موارد دیگر ، ذرات ویروس جدید یک بار از سلول خارج می شوند و سلول زنده می از اینجا ماند. یک برنامه نویس خوب کسی است که می تواند به طور مؤثر و به سرعت مشکلات و مشکلات را برطرف کند. این شرکت به طور همزمان تکه هایی را برای آن سوراخ های امنیتی صادر می کند ، به همین دلیل روز سه شنبه با عنوان پچ شناخته می شود. این خود را با استفاده از سوراخ امنیتی در دستگاه جدید کپی می کند و سپس از آنجا نیز تکرار می شود. آنها همچنین اغلب مسئول امنیت سیستم های اطلاعاتی هستند. ایجاد ویروس کمی شبیه به آن است - یک بمب مجازی در داخل یک رایانه ایجاد می کند و هرچه رایانه های بیشتری آلوده شوند ، انفجار "سرگرم کننده" تر می شوند. برای کسانی از ما که وقت بیشتری را صرف گوش دادن به موسیقی نسبت به نشستن در پشت رایانه می کنیم ، این بدان معنی است که او از الگوریتم برای مرور اشعار استفاده کرده و با از بین بردن اصطلاحات تکرار ، چقدر می توان آنها را هک کرد.

این به ویروس ها روشی بسیار مؤثرتر برای تکرار خود می دهد. نظریه ها از پیش بینی های محافظه کارانه گرفته تا حدس می زند که بیشتر شبیه فیلم های علمی تخیلی است. همه این وسایل جدید دارای دستگاه های جدید برای کار کردن با آنها هستند - اضافه کردن حداکثر سه ، چهار ، پنج ، حتی شش کنترل از راه دور روی میز قهوه شما. حتی ناشران کتاب با ارائه یک سیستم کتاب آنلاین به باند پیوستند. این شرکت همچنین خدمات را به شرکت غیر انتفاعی و حتی شرکت دولتی ارائه می دهد. نوعی ماشه مرحله حمله را فعال می کند و ویروس سپس کاری انجام می دهد - هر کاری از نمایش یک پیام احمقانه روی صفحه تا پاک کردن تمام داده های شما. شخص همچنین فاز حمله ویروس را طراحی می کند، خواه این یک پیام احمقانه باشد یا از بین بردن هارد دیسک. این بدان معناست که شما باید از کلمات و عباراتی استفاده کنید که درک آن برای شخص آسان باشد. نمونه کد یکی دیگر از ابزارهای عالی برای شروع یادگیری R است، به خصوص اگر قبلاً از یک زبان برنامه نویسی متفاوت استفاده می کنید. کدام دو قطعه کد به درستی آرایه ایستا از عناصر int را ایجاد و مقداردهی اولیه می کنند؟

This c᠎on​tent w​as gener᠎ated with GSA C​on​tent᠎ Gen er ator DE MO!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن