کارتخوان nexgo g3 ، نرم افزارهای خرده فروشی و تجار سخت افزاری هستند که برای پردازش معاملات حضوری استفاده می کنند.منبع بررسی دستگاه کارتخوان nexgo g3 سایت زیر میباشد.

منبع:

https://top-poz.ir/product/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-nexgo-g3/

این نرم افزار از هر دو سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است که برای مدیریت فروش ، پیگیری درآمد و مدیریت موجودی کالا ، از جمله موارد دیگر ، با بقیه پشته های فناوری شما ادغام می شود.

قبل از کارتخوان nexgo g3 ، مشاغل از پردازش پول نقد یا ثبت نام قدیمی برای پردازش دستی معاملات استفاده می کردند. اما POS خرده فروشی فیزیکی را متحول کرده است

به SMB ها و شرکت های بزرگ اجازه می دهد بینش جدید و عمیقی در مورد تجارت خود بدست آورند.مهم است که POS مناسب را انتخاب کنید بدون توجه به جایی که در کسب و کار خود هستید.

کارتخوان nexgo g3
کارتخوان nexgo g3

SMB ها تازه شروع به کار کرده اند و نیاز به یافتن راه حلی دارند که بتواند با آنها رشد کند و خرده فروشان با رشد بالا به کارتخوان nexgo g3 نیاز دارند.

 

که بتواند جریان های کاری را که به سرعت تغییر می کنند و انعطاف پذیر هستند کنترل کند – و این از ابزاری که به خوبی با دیگران بازی کند ، نیست.

چرا انتخاب کارتخوان nexgo g3 مهم است

ساخت یک پشته فناوری که هم اکنون و هم در آینده کار می کند ، به ویژه برای شرکت های با رشد سریع بسیار مهم است.

از آنجا که مارک های بومی دیجیتالی از طریق فروشگاه های pop-up و ویترین های دائمی به خرده فروشی فیزیکی می پردازند ، مهم است که عملیات در همه کانال ها جریان یابد.

بدون کارتخوان nexgo g3 که می تواند با نرم افزار مدیریت موجودی و سایر سیستم عامل های مهم صحبت کند ، می توانید با معضلات جدی برای سهامداری و اضافی مواجه شوید.

کارتخوان nexgo g3 داده ها و بینش غنی شما برای درک مشتریان ، بهبود محصولات و رشد کسب و کار شما را فراهم می کند.با افزودن کانال های فروش ، مکانها ، محصولات و مشتریان جدید ، فعالیت های شما از نظر ظاهری پیچیده تر می شوند.

بازرگانان با رشد بالا برای ساده سازی عملیات پیچیده برای کمک به بازگرداندن فروش و رشد تجارت به راه حل های مدیریت موجودی و مقیاس پذیر نیاز دارند. یک قطعه برای این معما کارتخوان nexgo g3 است.

همچنین مهم است که بدانید چه کسی از راه حل های کارتخوان nexgo g3 شما استفاده می کند. اگر یک نمایش یک نفره هستید ، می توانید براساس اولویت های شخصی و اهداف تجاری خود تصمیم بگیرید.

کارتخوان nexgo g3
کارتخوان nexgo g3

اما اگر تیمی تشکیل داده اید – یا قصد ساخت آن را دارید – به خرید افرادی که واقعاً از کارتخوان nexgo g3 استفاده می کنند نیاز دارید. یافتن یکی از موارد شهودی و آسان برای یادگیری برای تصویب و دقت داده ها مهم است.

هم برای مشتری و هم برای کارمند بسیار تأثیرگذار است. کارتخوان nexgo g3 به جای ایجاد اصطکاک ، باید یکپارچگی ایجاد کند.

چگونه کارتخوان nexgo g3 مناسب انتخاب کنیم

ابتدا نیازهای خود را اولویت بندی کنید. در نظر بگیرید که برای چه چیزی به کارتخوان nexgo g3 نیاز دارید. آیا برای آجر و ملات دائمی است یا برای فروش رویداد به تنظیمات موبایل کوچکتر و بیشتری نیاز دارید؟

سپس چالش های کارتخوان nexgo g3 فعلی و نقاط درد و همچنین اهداف رشد خود را شناسایی کنید. با این کار می توانید اولویت بندی کنید که کدام ویژگی برای شما مهم است.

باید هنگام انتخاب کارتخوان nexgo g3 این موارد را در نظر بگیرید:

از کدام ابزارها قبلاً استفاده می کنید و به شدت به آنها اعتماد می کنید؟ اکثر کارتخوان nexgo g3با سایر فن آوری ها مانند حسابداری ، مدیریت موجودی ، CMS وب سایت شما ، مدیریت کارکنان و بازاریابی ادغام می شوند.

به یاد داشته باشید ، راه حل های همه در یک مبتلا به سندرم “جک همه معاملات ، استاد هیچ کس” هستند.

بهتر است گزینه های سفارشی را برای هر منطقه از کسب و کار خود پیدا کنید که می تواند برای یک اکوسیستم فناوری بزرگ یا مرکز فرماندهی برای کسب و کار شما ادغام شود.

نکته: مکان خوبی برای جستجوی کارتخوان nexgo g3 می تواند صفحه یکپارچه سازی ارائه دهندگان فناوری فعلی شما باشد.

توانایی شخصی سازی راه حل های فنی ، نیاز مداوم به مارک های با رشد بالا است. با رسیدن به هر مرحله جدید از رشد ، ممکن است عملیات شما تغییر کند.

به همین ترتیب ، شما به یک کارتخوان nexgo g3 خرده فروشی نیاز دارید که گزینه ایجاد گردش کار و اتوماسیون متناسب با نیازهای منحصر به فرد شما را فراهم می کند.

برای مقیاس سریع ، به راه حل هایی نیاز دارید که فرایندهای خلاقانه و خارج از چارچوب را مهار کنند.حتی اگر فقط از طریق یک کانال بفروشید ، احتمالاً برای مدت طولانی صحت نخواهد داشت.

به همین دلیل می خواهید کارتخوان nexgo g3 پیدا کنید که بتواند ردیابی موجودی چند کاناله را در خود جای دهد. ویژگی هایی مانند هشدارهای سهام کم به شما کمک می کند

در بالای کانال موجودی در کانال ، فروشگاه آنلاین ، عمده فروشی و کانال های دیگر باشید و به شما کمک می کند تا فروش از دست نرود.

همچنین در نظر گرفتن چگونگی سازماندهی و طبقه بندی اطلاعات محصول بسیار مهم است. شما به روشهایی نیاز دارید تا تعداد موجودیها را به سرعت بشمارید و گزارشهای سفارشی بسازید

که اطلاعات را تا مشخصات محصول برای بینش عملی تر تقسیم کند. همچنین کارتخوان nexgo g3 پیدا کنید که انواع محصولات را امکان پذیر می کند ، بنابراین می توانید با گسترش مجموعه خود ، سازماندهی عملیاتی را حفظ کنید.

کارتخوان nexgo g3
کارتخوان nexgo g3

برخی از نرم افزارهای کارتخوان nexgo g3 پردازش پرداخت داخلی دارند در حالی که دیگران با یکپارچه سازی شخص ثالث کار می کنند. به شرطی که مطمئن شوید پرداخت ها مطمئن هستند

قیمت کارتخوان nexgo g3 

هر دو می توانند خوب کار کنند ، اما همچنین می خواهید هزینه پردازش پرداخت را در نظر بگیرید.قیمت گذاری لایه ای برای معاملات واجد شرایط ، متوسط ​​و غیر واجد شرایط هزینه های مختلفی را دریافت می کند.

همچنین قیمت های ترکیبی وجود دارد – براساس نرخ ثابت – و مبادله به علاوه ، که از هزینه ثابت + درصد معامله استفاده می کند

میزان. برخی پردازنده ها قیمت گذاری مبتنی بر عضویت را نیز ارائه می دهند که بیشترین جذابیت را برای مشاغل با اهداف رشد جدی دارد.

این به این دلیل است که کارمزد ثابت می ماند ، حتی اگر معاملات بیشتری را انجام دهید یا سفارشات با ارزش بالاتر را به عنوان مقیاس بندی کنید.

همچنین باید درباره انواع پرداختی که کارتخوان nexgo g3 می تواند تحمل کند ، فکر کنید. پردازش کارت اعتباری / بدهی امری مشخص است ، اما مصرف کنندگان از طریق روش های جدید هزینه کالاها را پرداخت می کنند.

انتظار می رود در سال 2020 بیش از نیمی از کیف پول های مجازی استفاده شود ، پیش پرداخت یک روش عالی برای جذب فروش برای یک راه اندازی مهم است

و فن آوری های بیومتریک مانند Keyo به مشتریان امکان می دهد با کف دست پرداخت کنند.سیستم های فروش نقطه همراه کارتخوان nexgo g3 همچنین مورد توجه مشاغل کوچک و خرده فروشان در حال رشد است.

به خصوص اگر هدف اصلی شما استفاده از کارتخوان nexgo g3در هنگام فعالیت های pop-up یا خرده فروشی موقتی است ، تحرک مهم است.

در سال 2014 ، 53 درصد از خرده فروشان انگلیس کارتخوان nexgo g3 را به عنوان مهمترین فناوری فروشگاهی ارزیابی کردند. و این پنج سال پیش بود!

کارتخوان nexgo g3 به پرسنل شما – چهره برند – اجازه می دهد تا به مشتریانی که در آن هستند مراجعه کنند. به جای صف در یک ثبت نام ، مشتری می تواند در هر کجا از فضا اتاق را چک کند.

شما همچنین می خواهید کارتخوان nexgo g3 مبتنی بر ابر باشد. به این ترتیب ، اعضای تیم در مکان های مختلف (به ویژه اگر فعال سازی های موقت انجام دهید مهم است) می توانند

در هر زمان مشخص به مجموعه داده های یکسان دسترسی داشته باشند. و با گسترش تیم شما ، داده های متمرکز از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.

بخشی از تحرک همچنین شامل مراحل راه اندازی و نصب است. آیا بلند شدن و دویدن برای یک پاپ آپ دو روزه آسان است یا اینکه کارتخوان nexgo g3 به پشتیبانی عمیق و عملی نصب نیاز دارد؟

وقتی نوبت به CRM می رسد ، کارتخوان nexgo g3 شما باید دارای بازاریابی از طریق ایمیل و قابلیت برنامه وفاداری مشتری باشد. گزینه دریافت دیجیتال را به مشتریان ارائه دهید – این نه تنها می تواند به شما کمک کن

بدون کاغذ بمانید ، بلکه دریچه ای برای پرورش رابطه مشتری و برند نیز باز می شود. رسیدهای ایمیل مشتری 50 درصد بیشتر از ایمیل های بدون رسید است.

نکته: برای درخواست بازخورد ، تبلیغات متقابل محصولات مرتبط یا دادن مشتری های رایگان پیش بینی نشده از رسیدهای ایمیل استفاده کنید.

کارتخوان nexgo g3
کارتخوان nexgo g3

برنامه های داخلی وفاداری مشتری همچنین می تواند به شما در ردیابی هزینه کنندگان بزرگ و مشتریانی که ممکن است به یادآوری در مورد نام تجاری و محصولات شما نیاز داشته باشند

مشخصات نرم افزاری کارتخوان nexgo g3

کمک کند. 84 درصد از مصرف کنندگان به احتمال زیاد با مارکی که دارای برنامه است می چسبند ، 66 درصد از مصرف کنندگان برای بهینه سازی جوایز رفتار هزینه خود را تغییر می دهند.

در کل ، مشتریان ثبت نام شده 37 درصد بیشتر از کسانی که ثبت نام نمی کنند هزینه می کنند.در حالی که ویژگی ها و قابلیت ها باید اولویت شما باشند

همیشه موضوع هزینه وجود دارد. و ارزیابی نه تنها هزینه هر نرم افزار سیستم کارتخوان nexgo g3 ، بلکه همچنین شامل این قیمت نیز مهم است.

برخی از ارائه دهندگان کارتخوان nexgo g3 گزینه های قیمت گذاری طبقه بندی شده را ارائه می دهند. برای باز کردن قفل ویژگی های بیشتر ، هزینه بیشتری پرداخت می کنید.

اگرچه ممکن است این هزینه ها را برای SMB ها پایین نگه دارد ، اگر می خواهید رشد کنید ، می خواهید نحوه تغییر این هزینه ها را در نظر بگیرید.

تنظیمات و قیمت گذاری را نیز بررسی کنید. ممکن است POS پیدا کنید که می توانید به تنهایی تنظیم کنید ، اما همچنان ممکن است برای انتقال همه داده های خود به آن به کمک نیاز داشته باشید.

این هزینه ها بسته به POS متفاوت است. اگر هر بار هزینه تنظیم وجود دارد و قصد دارید به یک تور پاپ آپ بروید ، ممکن است بخواهید گزینه های دیگر را بررسی کنید.

فراتر از اعداد سخت ، مراقب مدت قرارداد باشید. برخی از شرکت های POS به شما اجازه می دهند هر زمان و بدون هیچ گونه هزینه ای انصراف دهید

اما اگر برخلاف این توافق نامه باشید ، ممکن است نیاز به حداقل مدت قرارداد و هزینه لغو برخی دیگر باشد.بیشتر مواردی که در بالا بحث کردیم به طور خاص مربوط به جنبه نرم افزاری کارتخوان nexgo g3 است.

اما POS برای اینکه بتواند کار کند ، به سخت افزار نیاز دارد تا بتواند از پس آن برآید.وقتی نوبت به تنظیمات اولیه کارتخوان nexgo g3 می رسد ، مواردی که شما نیاز دارید اینجاست:

کشوی نقدی: اگرچه به آنجا می رسیم ، ما یک جامعه کاملاً بدون پول نیستیم. اینجا جایی است که شما با خیال راحت پول نقد سرد (و چک های کاغذی) را ذخیره می کنید.

کارتخوان nexgo g3
کارتخوان nexgo g3

کارت خوان اعتباری: برای اینکه بتوانید پرداخت های کارت اعتباری و نقدی را بپذیرید و پردازش کنید ، به خواننده فیزیکی نیاز دارید. این دستگاهی است که شما کارت را روی آن می کشید یا تراشه را وارد می کنید.

صفحه رایانه: این نمایشگری است که معامله در حال انجام یا هر داده دیگری را که کارمند می خواهد جستجو کند نشان می دهد. این ممکن است یک تبلت یا تلفن هوشمند نیز باشد.

اسکنر بارکد: با این کار ورود اطلاعات دستی هنگام معاملات از بین می رود. به جای تایپ کردن SKU محصول و جزئیات خرید ، اسکنر بارکد SKU را خوانده و مراحل پرداخت را به صورت خودکار انجام می دهد.

چاپگر رسید: اگرچه رسیدهای ایمیل رایج است ، اما برخی از مشتریان هنوز یک رسید چاپی فیزیکی می خواهند. اگر می خواهید این مورد را به عنوان گزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهید ، به چاپگر نیاز خواهید داشت.

بهترین ویژگی وند ، مسلماً برنامه وفاداری مشتری است ، اگرچه POS از قابلیت های دیگری نیز برخوردار است که برای مقیاس گذاری سریع برندها کاملاً مناسب است.

این برای SMB ها با نیازهای اساسی خوب کار می کند ، اما همچنین دارای یک لیست قوی از ویژگی های پیشرفته برای حمایت از رشد است.