استفاده از طراحی نمای تجاری بصورت تک رنگ یک نقطه تمرکز ایجاد می کند ، این موضوع باعث برجسته شدن فروشگاه می شود، شما میتوانید رنگ موردنظر را براساس محصولات فروشگاه یا یک برند خاص انتخاب کنید و توجه بیشتری را به خود جذب کنید. در این فروشگاه، “اتاق پرو” در بالای پله های بزرگ و در آخرین نقطه ی آن واقع شده است. در دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه (فروشگاه ماهر)، افرادی که از طریق پله ها در حال رفت و آمد در فروشگاه هستند، به مانند مانکن هایی عمل نموده اند که وجود آن ها در روند جذب مردم به داخل فروشگاه بسیار تاثیرگذار اند . معمولا ویترین های یک طبقه و خطی، بهترین گزینه هستند، ولی اگر قنادی شما زیاد بزرگ نیست، ویترین های دو طبقه را انتخاب کنید. ویترین های شیشه ای شفاف مغازه را با ماکارون یا کوکی ها پر کنید. بنابراین تمامی موارد ذکر شده در هر نوع از مغازه اهمیت زیادی دارند اما به واسطه نوع محصول، فضای در دسترس و نوع مغازه شما از درجه اهمیت متفاوتی برخوردارند. شما میتوانید فروشگاه لوازم یدکی فروشی خود را بر مبنای خودروهایی که تعمیرگاه های منطقه مورد نظر در تعمیر آنها تخصص دارند، در نظر بگیرید.

2. رنگ اصلی فروشگاه لوازم آرایشی به نوعی از برندش گرفته می شود . این مکان یک جاذبه ی توریستی بسیار مشهور می باشد. حتی ممکن است، به جهت نیمکت زیبایی که در مقابل مغازه خود دارید و با گل و گیاهان زیبایی تزیین شده است، مکان مناسبی برای عکاسی بچه ها و بزرگسالان ایجاد کرده باشید و از این جهت می تواند شهرت مغازه شماره در شهر بیشتر کند و سبب مشتریان روز افزون شما شود. در مقدمه این مطلب اشاره شد که بهتر است دکوراسیون شیرینی فروشی ها خوش آب و رنگ باشد. هیچ کس نمی تواند در مقابل دکور خوش آب و رنگ یک شیرینی فروشی زیبا مقاومت کند. در عین حال باید به اندازه ای باشد که مشتری به راحتی بتواند اجناس را ببیند. اولین چیزی که به ذهن من می رسد، کلمه خوشمزه است. وقتی می خواهید شیرینی های خوشمزه و رنگارنگ خود را به نمایش بگذارید و مردم را برای خرید آن ها تشویق کنید، چه کار می کنید؟ اگر می خواهید با ایده های خوشمزه ای که برایتان گلچین کرده ایم، آشنا شوید، به خواندن ادامه دهید. همان طور که قبلا اشاره شد، این نرده ها دارای ساختار و پیکربندی مخصوص به خود می باشند.

همان طور که در تصویر پیداست، این پله ها فضایی با ارتفاع ۵.۵ متر را بوجود آورده اند. در آینده از طرح این فروشگاه به عنوان یک زمینه برای طراحی داخلی تمامی شعب قطار شیر در آینده عمل خواهد کرد. پس بايد اجناسی روی اين دیوار قرار گیرند که بتوانند مشتری را جذب کنند؛ برای مثال: اجناس جدید يا خيلی خاص يا اجناسی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را میتوان روی این دیوار قرار داد. این پوشش یک غشاء کاملا یکپارچه است که کف، دیوارها، و سقف را تحت پوشش قرار داده و شکل و بافت آن به صورت کاملا نستالژیک و مطابق با الگوهای ایرانی طراحی شده است. ” این مهم است که قبل از اینکه به طراحی دکور خود فکر کنید، این سوالات را از خود بپرسید. فکر کنید و ببینید چه ایده ای به ذهنتان می رسد. من پیشنهاد می کنم به سراغ عناصر دکوری و تزیینات شاخص بروید. یکی از عناصر مهمی که در طراحی داخلی قنادی ها خیلی به چشم می آید، ویترین است. طراحی داخلی و چیدمان ویترین چنین فروشگاه هایی باید خیلی جذاب باشد تا مشتری ها را به خود جلب کند. پنجرههای کف تا سقف دورتادور مغازه را در بر گرفتهاند تا نور طبیعی در فضای مغازه جاری گردد.

فروشگاه ماهر بیش از ۶۰ سال است که در همدان دایر می باشد. چیدمان کیف و کفش ها باید به گونه ای باشد که مشتریان برای تست کردن آنها به راحتی به فضاها دسترسی داشته باشند. طراحی راه پله ها به گونه ای است که فضای متنوعی را در ارتفاع ۵/۵ متری ایجاد نموده و کاربرد های گوناگونی را بدان اختصاص داده است. در این بخش از ایده های استفاده شده در طراحی داخلی این فروشگاه پرده برداری خواهیم کرد . آویزان کردن پرده ها و تزئینات دیگر از سقف به زمین به منظور جلب توجه والقای حس بزرگ تر بودن فضا موثر می دکوراسیون داخلی مغازه نوشت افزار باشد. بکارگیری خلاقیت در استفاده از وسایل تزئینی و هنری که شامل محصولات شما می شود نیز در زیبایی ویترین مغازه و طراحی داخلی مغازه موثر است. این ویژگی موقعیت مناسبی را برای فروشگاه ماهر فراهم آورده است، زیرا مانکن ها به راحتی می توانند در سراسر فروشگاه پراکنده شوند. رنگ ها می توانند با مشتری های شما حرف بزنند و آن ها را برای خرید شیرینی هایتان مجاب کنند. یک ویترین حرفهای و جذاب که توسط طراحان داخلی ماهر دیزاین شده باشد؛ میتواند حتی افرادی که قصد خرید از مغازه شما ندارند را هم به داخل مغازه جذب کند.

ایندکسر