آموزش آنلاین با ارزیابی متوالی ، آموزش در بزرگترین سیستم مدرسه VA ، مطالعات


بر اساس مطالعه مدرسه دولتی Fairfax County که این هفته منتشر شد ، یادگیری مجازی به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مانع پیشرفت تحصیلی در بزرگترین سیستم مدرسه ویرجینیا می شود.

در این گزارش آمده است: “نتایج نشان می دهد که شکاف فزاینده ای بین دانش آموزانی که قبلا عملکرد رضایت بخشی داشته اند و کسانی که عملکرد ضعیف داشته اند وجود دارد.” “دانش آموزانی که قبلاً عملکرد خوبی داشتند ، عمدتا در طول عملکرد کمی بهتر از حد انتظار عمل کردند [Quarter 1] از امسال “

این گزارش ادامه داد: “در مقابل ، دانش آموزانی که قبلا عملکرد خوبی نداشتند ، عملکرد قابل توجهی بدتر داشتند.”

این مطالعه نشان داد که درصد F دانش آموزان دبیرستان و دبیرستان از 6٪ به 11٪ رسیده است ، که نشان دهنده افزایش 83٪ از 2019 تا 2020 است. این مطالعه همچنین نشان داد که متوسط ​​دانش آموزان 300٪ افزایش F ، در حالی که دانش آموزان دبیرستانی فقط 50٪ افزایش F داشتند ، این نشان می دهد که دانش آموزان جوان بیشتر از دانش آموزان مسن تحت تأثیر قرار می گیرند.

این مطالعه نشان داد که دانش آموزان دارای معلولیت و کسانی که انگلیسی می آموزند بیشترین تقلا را دارند. طبق این مطالعه ، دانش آموزان دارای معلولیت 111 درصد افزایش یافته اند که تقریباً 20 درصد از کل نمرات آنها را نشان می دهد.

این مطالعه نشان داد که برای دانش آموزانی که انگلیسی می آموزند ، درصد F 106٪ افزایش می یابد که 35٪ از نمرات آنها را نشان می دهد. (مرتبط: کمبود اینترنت ، فناوری ، ظرف ها: معلمان مشکلات یادگیری از راه دور در بحران ویروس کرونا را به تفصیل شرح می دهند)

در این تحقیق آمده است: “این مدل در همه گروه های دانشجویی ، سطح کلاس و حوزه های محتوایی گسترده بود.” “روند ارزیابی های ناموفق بیشتر به همه جنبه ها مربوط می شود ، اما به ویژه گروه هایی که بیشترین افزایش غیرقابل پیش بینی را نشان داده اند نگران کننده است … یعنی دانشجویان انگلیسی و دانشجویان معلول ما.”

اسکات برابراند ، مدیر مدرسه دولتی شهرستان فیرفکس در بیانیه ای گفت که سیستم مدارس برای کمک به ترمیم آسیبهای یادگیری دانش آموزان به سرعت کار می کند ، افزود: بسیاری از دانش آموزان قبل از همه گیری از نظر علمی عملکرد خوبی داشتند. ، هنوز هم خوب عمل می کنند ، در حالی که دیگران “که قبلاً در مدرسه تلاش کرده اند … ادامه می دهند. “

برابند افزود: “ما در تلاشیم تا این دانش آموزان را با نام و نیاز شناسایی كنیم و در حال انجام اقدامات خاص برای حمایت از آنها و در هنگام بازگشت شخصیم هستیم.”

محتوای ایجاد شده توسط The Daily Caller News Foundation به صورت رایگان در اختیار هر ناشر واجد شرایط اخباری است که می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. برای گزینه های صدور مجوز برای محتوای اصلی ما ، لطفاً با [email protected] تماس بگیرید.




منبع: outlandernews.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>